Matematyka

Ode mnie do Ciebie zawsze jest 300 metrów. Choćbym nawet stała, tak byś mi mógł położyć rękę na ramieniu- to i tak będzie 300 metrów. Chyba nie muszę tłumaczyć co to są symbole nieoznaczone i  liczby urojone ...Gdyby zmierzyć objętość debilizmu w moim ciele- przyjąwszy iż tak na oko więcej niż 90 na 60 na 90 (dużo więcej), a gęstość trochę większa niż śmietana 18%, to i tak nie ma sensu tego wszystkiego mnożyć bo to będzie jakieś ...100%? Po co komu walec z taką zawartością. W sumie lepsze to niż kula, bo przynajmniej jest na czym postawić szklankę z piwem.A gdy jest zimno (i odległość punktu od prostej wynosi wciąż 300 metrów), to ile zajmuje pole powierzchni pokryte "gęsią skórką"? Wydaje się że to cały naskórek wierzchni odjąć płaszczyzna dłoni i stóp od strony wierzchniej. Dobrze, wszytko pamiętam ... Tylko tak daleko choć blisko zapomniałam jaki jest wzór na ciepło właściwe. A to możliwe żeby coś ciepłego mogło być zimne zarazem? Bo ja to chyba czułam ... Prędkość razy czas to droga. Przydałoby się przyspieszyć czas oczekiwania, gdyby tylko prawdopodobieństwo mogło wynosić przynajmniej 2/3.  W drodze z miasta A do miasta B ktoś miał się spotkać, a się minął. Przestawię zegarek o 5 lat, zyskam na czasie, a potem żyli długo i szczęśliwie. Popatrz jak się naliczyłam ... Liczę że i Ty coś zrobisz w tym kierunku ;)

Komentarze

Popularne posty