Oczekiwanie

19 godzin i 7 minut...Po czwartej łyżeczce zorientowałam się, że przesłodziłam. Ale nie zamieszać, to nie w moim stylu. "Będę piła taką". 
Ten Nibywieczór jest dość monotonny, aczkolwiek nie do końca szarawy jak zwykle. Tak właściwie ten deszcz za oknem mi nie przeszkadza- niech sobie pada, skoro jest kolorowy. Trzasnęły drzwi wejściowe. Wiem, ze to nie Ty, ale mimo to obróciłam głowę w stronę przedpokoju. Jemioła zatrzęsła się od powiewu wiatru. Dalej jej nie ściągnęłam a jest już połowa kwietnia ... Ty wiesz, ze śnieg dzisiaj jest mniej brudny i niebo jakby trochę bardziej przetarte światłem? Niesamowite, prawda? Wszystko dlatego, że przez pryzmat Twoich tęczówek, to na co patrzę, wygląda inaczej. 
 Cudownie jest mieć na kogo czekać. Zdecydowanie gorzej czekać na cud, gdy nic na niego nie wskazuje- i to ciągłe uczucie beznadziei ... że wszystko co jest na wyciągnięcie ręki jest za szybą. I nie wiesz, czy kiedy ją rozbijesz to Ci się upiecze, czy też włączy się alarm i  ... 
 Jeszcze tylko 19 godzin i 4 minuty. W powietrzu wciąż unosi się Twój zapach ...niestety wymieszał się z przypalonym ryżem. Tak ,zjarałam.Ale ty go nie będziesz jadł, więc się nie przejmuj.
 Przez synapsy przeskakuje energetyczne dwie czwarte zmuszając moje ciało do nieustannych synkop.Teraz wszystko jest na dwa. Dwa razy więcej radości i połowa mniej smutku. Tak mi dobrze. Tak niech zostanie. Jeszcze tylko tu Ciebie brakuje. Jeszcze tylko 19 godzin ...

Komentarze

Popularne posty