"Narnia"

To prawda że koty chodzą własnymi drogami, ale nikt nie pamięta o tym, że to nie tylko wynik indywidualistycznego trybu życia co samotności ...
Włócząc się gdzieś daleko poza siebie znalazłam Narnię. Mam słabą orientację w terenie więc przydałby się ktoś kto ze mną ją zbada. Narnijski las cały czas był hipotetycznie na wyciągnięcie ręki, lecz wciąż za daleko by móc odważyć się ... Obeszłam go z każdej strony myśląc iż uciekając od MOJEJ ścieżki, dojdę tam gdzie powinnam. Na około. Oszukując swoje instynkty. Nawet drzewa wiedziały lepiej gdzie jest północ.
... Tylko tak Ci się wydaje. Sam mi powiedziałeś, że nie skrzywdziłbyś nawet muchy. Ja nie widzę w Tobie nic ciemnego, mrocznego, odstraszającego. Wiem że trudno ci jest dostrzec to, czego wzrok nie ogarnia, a ja zdecydowanie jestem poza jego zasięgiem zdecydowanie ze względu na swój wzrost. Tylko jak już cię zaprowadzę pod Narnijską latarnię, to nie wiem czy zobaczysz w dobrym świetle to co mam Ci do powiedzenia. Przecież najciemniej jest pod latarnią ...

Komentarze

Popularne posty