Definicja

Skąd wiedziałeś, ze to ja? To takie proste? Jestem skłonna stwierdzić iż rozpoznasz mnie nawet na oślep, nie słysząc mojego głosu ... Najtrudniej stwierdzić kim się jest, próbując  pojąć się  samemu. jeszcze trudniej mając z zewnątrz informacje osób, które nie wiedzą co masz w środku. A tak naprawdę to co mnie definiuje? Może i ciało, choć też nie do końca. Bo gdybyśmy tak przenieśli się pięćdziesiąt lat później, gdy moja twarz, otoczona chmurą gołębich pasm włosów będzie przypominać skorupę orzecha włoskiego, pozostaną jedynie nikłe ślady kobiecości ...a Ty nadal będziesz widział tę samą. Osobowość? To też ulega zmianie, nawet w ciele na pozór leniwym. Czyli musi być coś jeszcze. Nie wiem, nie pytaj mnie czym jest moja definicja.
 Z czasem uśmiech bardziej krzywy i oczy bardziej zaszklone, ale zawsze dziwacznie podobne gdy na Ciebie patrzę. Wiem, że to robię może specjalnie. Ale tylko to jest prawdziwe. Prawda jest taka, że nie umówić o tym, co  czuję. Bo kiedy nagle drętwieje mowa,  bezradne ciało pozwala mi czasem to tylko zanucić ...

Komentarze

Popularne posty