"Płowa bajka"

W dzień pochmurny i deszczowy
wyrzuć płowe bajki z głowy
doceń tępą rzeczywistość
by się stała oczywistą ...

Widzę ciebie- stoisz w oknie
patrzysz na mnie, w smutku mokniesz.
Jesteś dla mnie jak muzyka-
bez niej więdnę i usycham.

Przychodź szybko ... czemu zwlekasz ?
przecież bardzo blisko mieszkasz.
Chcę być z tobą , gdy ci smutno.
Chodź - zagramy w lepsze jutro ...

Idziesz sobie?- baaaardzo mądrze !
Myślisz, ze cię nie znam dobrze...
Mam już dość- tak chciałam pomóc ...
muszę się wyżalić komuś !

ach! ktoś puka- w samą porę
zaraz wszystko mu opowiem
Drzwi otwieram, a w ciemnościach
Widzę czyjąś ciemną postać ...

"Ach to ty !" Poznało serce
splotły się w ciemnościach ręce
-"mów mi wszystko, ja chcę wiedzieć ...."
-"słuchaj, chciałem ci powiedzieć ..."

Komentarze

Popularne posty